Søg
Søg
Close this search box.

Prismatch

Du er garanteret den bedste pris

14 dages prøveperiode

På alle scootere og el-kørestole

Dansk Support

Nem og tilgængelig kundesupport

Gratis Levering

Gratis levering til døren

Handelsbetingelser

DanMedica (En del af Lion Ads ApS)
Guldborgvej 21, 3. th.
2000 Frederiksberg
CVR: 41482125

 

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

DanMedica tager imod betalinger med Faktura, Dankort, Visa/Dankort, Visa. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

DanMedica benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

 

Levering

Vi leverer kun varer inden til Danmark. Leveringstiden for din ordre afhænger af produktet, hvor det vil blive vist. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første hverdag. Ved bestilling på hverdage inden kl. 12.00 kan varen blive sendt samme dag.

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

Vi leverer til i Danmark – dog ikke Færøerne og Grønland.

Alle leverancer fra DanMedica leveres hurtigst muligt og inden for rimelig tid.

DanMedica er ikke ansvarlig for noget driftstab, indtjeningstab eller andre indirekte tab som følge af eventuel forsinkelse med leveringen. DanMedica eventuelle erstatningsansvar for forsinkelser kan ikke overstige et beløb, der svarer til det fakturerede beløb for den pågældende ydelse.

DanMedica forbeholder sig ret til at anvende underleverandører til opfyldelse af sine forpligtelser overfor Kunden.

Retur og fortrydelsesret

Når du handler på vores webshop, tilbyder vi 14 dages fuld returret. Returretten gælder fra den dag, du modtager din ordre. Hvis du vælger at returnere en vare, skal du selv dække eventuelle returneringsomkostninger og vælge en transportør. De skal leveres tilbage i original emballage. Vi kan også returnere varen for dig i mod

Du skal melde din fortrydelse til os senest 14 dage efter købet, og returnere varen til os indenfor 14 dage efter du har meddelt din beslutning om at benytte fortrydelsesretten. Meddelelse om fortrydelse skal sendes via e-mail til [email protected] med tydelig angivelse af, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Vurdering af varens stand er op til DanMedica. 

Prøveperiode

For el-kørestole og scootere tilbyder vi en særlig prøveperiode. Du kan returnere disse produkter indenfor prøveperioden, men de skal leveres tilbage i original emballage, og være salgsbar. Hvis den for eksempel er brugt udenfor, skal der ikke være spor af det på dæk eller andre steder. Bemærk venligst, at du ikke får pengene retur for leveringsomkostninger, og du skal selv betale for omkostningerne ved returneringen.

Denne prøveperiode giver dig mulighed for at teste produktet i dit eget hjem og sikre, at det opfylder dine behov og forventninger før endelig køb. 

Vurdering af varens stand er op til DanMedica. Hvis varen er prøvet udover hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, kan varen betragtes som brugt og dermed af forringet værdi, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun vil få en del af købsbeløbet retur.

Ved spørgsmål om vores returpolitikker eller prøveperiode, kontakt os venligst på [email protected].

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til DanMedica i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

DanMedica dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

Persondatapolitik

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af DanMedica. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til [email protected] eller ringe på +45 29 16 04 46, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

Ved indgivelse af klage, skal du anvende vores [email protected].

Andet

Vores varer er opbevaret på lager hos vores producenter. Vi har også demo- eller returmodeller, som er tilgængelige for hurtigere levering.

Vi tilbyder prismatch under følgende vilkår:

  • Varen skal være tilgængelig på lager eller kunne købes hos en autoriseret forhandler.
  • De varer, der sammenlignes, skal være identiske med hensyn til tekniske specifikationer, mærke og udseende.
  • Dokumentation for de ovenstående krav skal kunne fremlægges.

 

Prismatch gælder ikke for:

  • Åbningstilbud.
  • Demo-, outlet- eller udstillingsmodeller
  • Varer solgt af udenlandske forhandlere.
  • Forhandlere uden dansk CVR-registrering.